Elégedett ügyfél – Kiegyensúlyozott üzletkötő

Asszertivitás tréning üzletkötők számára

„Sose zárj le egy eladást, kezdj egy hosszú távú kapcsolatot!”

Az asszertivitás tréning program célja:

  • kommunikációs technikák elsajátítása a különféle emberekkel és eltérő helyzetekben való gyors és hatékony reakciók kialakításához;
  • az üzleti tárgyalás folyamán megnyilvánuló káros viselkedésformák felismerése, tudatosítása és korrigálása;
  • a magabiztosság és az elégedettség megtartása, a kiégés és a stressz elkerülése.

Az I. blokk tartalma:

  • Miért vásárolnak az emberek? – a szükségletek fajtái
  • Az ügyfél rövid- és hosszú távú szükségleteinek hatékony feltárása
  • A szükséglet alapú értékesítés alapjai – Hogyan segítsük az ügyfelet a megfelelő döntés meghozatalában?
  • A tanácsadói attitűd jellemzői
  • A 6 lépcsős értékesítési folyamat
  • A személyközi tranzakciók felismerése, a követendő stratégia megválasztás érdekében
  • A „gyerek-én” és a ”szülő-én” negatív befolyása a munkastílusra.
  • A „felnőtt-én” kontroll-funkciójának megerősítése
  • A hatékony együttműködéshez szükséges készségek és képességek fejlesztése
  • a hiteles kommunikáció és a manipulatív kommunikáció közötti különbség.
  • a professzionális meghallgatói készségtár
  • kérdezéstechnika

A II. blokk tartalma:

  • a hatékony együttműködéshez szükséges készségek és képességek megerősítése, továbbfejlesztése
  • „nehéz ügyfél” kezelése: a hozott nehéz helyzetek elemzése, feldolgozása
  • leggyakoribb ügyfél játszmák (Pl: „Most rajta csíplek…”„Minden ügynök gazember”, „Segíts nekem, de úgy se tudsz” stb.)
  • a gazdasági érték – a termék ára és értéke közötti összefüggés
  • a felmerülő ellenállások konstruktív kezelése
  • stressz-kezelés: a stressz jeleinek, tüneteinek felismerése, fizikai, érzelmi, viselkedésbeli, kognitív tünetek, saját reakciók tudatosítása

Az asszertivitás tréning programok eredményeként a résztvevők:

  • Felismerik saját erősségeiket, amelyekre építve hatékonyabbak lesznek a munkájuk során.
  • Olyan technikákat és kommunikációs eszközöket sajátítanak el, amelyekkel tudatos szinten fognak kommunikálni.
  • A váratlan helyzetekben és a nehéz ügyfelekkel szemben is magabiztos lesz a fellépésük.
  • Felismerik a leggyakoribb ügyféljátszmákat és megtanulják a kezelésüket.
  • Ötleteket kapnak a kölcsönösségen alapuló, hosszú távú partneri viszony kialakításához.
  • Motivációja és szakmai kompetenciája erősödik, önismeretük fejlődik.

Jelentkezés és további információ:

info@novakagnes.hu